Facebook pixel

+359 897920666

TelStar

Често задавани въпроси назад

Как мога да се свържа с Вас ако имам въроси? Използвайте посочените телефони  и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и критики.Кога ще получа поръчаните продукти и трябва ли да плащам нещо допълнително? Клиентът заплаща само изписаната в сайта стойност на продуктите плюс стойността на доставката начислена от куриерската фирма;
В почивни дни и официални празници се приемат само поръчки онлайн направени през сайта и не се извършват доставки до клиенти;
Продукти се изпращат само след като наш служител се е свързал с вас за потвърждение на поръчката ви. Преди това заявката се смята за непотвърдена и не се обработва.
Мога ли да откажа поръчката си? Да можете. Като клиенти Вие имате право да откажете получаването на заявената покупка, когато тя е доставена при едно от следните условия:
  • Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
  • Цената, която следва да заплатите, не съответства на дължимата сума;
  • При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката,
  • Вие може да искате доставената Ви стока да бъде заменена със съответстваща на направената от Вас заявка за покупка в срок от 24 часа от получаването й;
  • Имате право, без да дължите обезщетение, да се откажете от сключения договор в срок 14 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката.
Трябва ли да съм регистриран в сайта, за да направя поръчка? Регистрацията на сайта е безплатна и само по ваше желание.
Но ако искате да виждате подробна информация за вашите поръчки и да не попълвате всеки път информацията за доставка, ще ви бъде по-удобно да си направите регистрация.
Цените крайни ли са? Всички цени в сайта са с включено ДДС!
При поръчване на определен продукт го получавате на цената, на която сте го заявили, стига да не е изчерпан като наличност, с което ние своевременно ще Ви уведомим.
Мога ли да платя online с карта? ДА - работим с възможността за сигурно разплащане с карти през системата на BORIKA.
Приемат се всички дебитни и кредитни карти на BORIKA, MAESTRO, MasterCard и VISA.
Какави права имам като потребител? Закон за защита на потребителите (ЗЗП) На този адрес: www.kzp.bg можете да намерите подробна информация за вашите права.Възможно ли е да направя промени по поръчката си? Промяна може да бъде осъществена преди финализиране на поръчката.
В случай , че сте завършили поръчката си, а е нужна промяна, може да се свържете с нас на телефон 070050006 или ни пишете в чат съпорта на сайта.

Сигурна доставка
за всички извършени поръчки

Възможност за връщане
в срок от 14 дни съгласно ЗЗП

Гарантирано качество
на всички предлагани стоки

Помощен център
отговор на всеки Ваш въпрос
Този сайт използва бисквитки за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му автоматично приемате тяхното използване. Подробна информация